Buji Közös Önkormányzati Hivatal

4483 Buj, Rákóczi u. 1.
Telefon: +36 (42) 205-455; +36 (42) 528-002
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Web: www.buj.hu
Hivatali kapu: BUJIKOZHIV


Polgármester
Takács László

Telefon: +36 (42) 205-455 / 12-es mellék
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Jegyző
Dr. Németh Károly

Telefon: +36 (42) 205-455 / 15-ös mellék
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


Titkárság


Személyzeti ügyek, gazdálkodás

  • Munka- és személyügyek intézése
  • Bér- és munkaügyi feladatok ellátása
  • Közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek intézése


Ügyintéző
Labbancz Csaba

előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 13-as mellék


Igazgatás


Pénztár

  • Polgármesteri hivatal házipénztárának kezelése
  • Eseti segélyek, kisebb összegű számlák helyben történő kifizetése
  • Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése

 

Szociális ügyek

  • Pénzbeni szociális ellátások (települési támogatások) megállapítása
  • Természetbeni szociális ellátások megállapítása
  • Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény és tanévkezdési támogatás megállapítása
  • Bursa Hungarica támogatások megállapítása
  • Szociális információ-szolgáltatás

 

Ügyintéző
Jaczina-Huncsik Ágnes
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 13-as mellék


Önkormányzati ügyek

  • Polgármester és a jegyző által kiadott napi feladatok ellátása
  • Lakossági kérelmek, ügyek feldolgozása, levelezések, egyéb titkársági feladatok
  • A hivatalban naponta keletkezett postaküldemények elkészítése, igény szerinti gépelés, különböző adminisztrációs munkák, egyéb a vezetők által megbízott feladatok ellátása
  • Képviselő-testületi és bizottsági ülések előkészítése, jegyzőkönyvvezetés, képviselő-testület feladatainak és egyéb döntéseinek végrehajtása, jegyzőkönyvek és mellékleteinek Kormányhivatalhoz történő felterjesztése, rendeletek kihirdetése, a hatályos rendeletek egységes szerkezetbe foglalása

 

Iktatás

  • Központi iktatási és irattározási feladatok ellátása

 

Anyakönyvi ügyek

  • Anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatok ellátása (házasságkötés, halálesettel születéssel kapcsolatos ügyintézés, névváltoztatás hazai anyakönyvezés, honosítás, házasságkötés, névadó)

 

Általános igazgatási ügyek

  • Népesség-nyilvántartás
  • Szavazással kapcsolatos ügyek

 

Ügyintéző
Ványi Zoltán
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 17-es mellék


Pénzügyi és gazdálkodási ügyek

  • Polgármesteri Hivatal és a hozzá tartozó részjogkörű költségvetési szervek költségvetési tervének és összeállítása, a költségvetés végrehajtásának koordinálása, adatszolgáltatás az államkincstár felé
  • Képviselő-testületi ülésre beszámolók készítése
  • Pályázatok figyelése, pályázatok készítése, elnyert pályázati támogatásokkal kapcsolatos pénzügyi feladatok ellátása

 

Könyvelés

  • Pénzgazdálkodási, könyvviteli feladatok elvégzése, a Polgármesteri Hivatal és a község részjogkörű költségvetési szervei részére pénzügyi beszámolók készítésében részvétel
  • A kiadások és a bevételeinek analitikus nyilvántartása
  • Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése
  • Főkönyvi és analitikus könyvelés, bevallások, pénzforgalmi mérlegjelentések és beszámolók elkészítése
  • Számviteli zárási feladatok
  • Bankszámla kivonatainak összerendezése
  • Költségvetés tervezés összeállításában részvétel
  • Előirányzatok, szerződések, szállítói számlák, támogatások nyilvántartása, kontírozása
  • Önkormányzat eszközeinek nyilvántartása, a leltárak, selejtezések lebonyolítása, a beszerzések, beruházások, értékesítések nyilvántartása
  • Kimenő számlák kiállítása
  • Számviteli zárási feladatok ellátása
  • Analitikus nyilvántartások vezetése

 

Ügyintéző
Kerekes Kitti
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 16-os mellék


Adóügyek

  • Helyi adóügyek intézése (gépjármű-, kommunális-, iparűzési adó, talajterhelési díj), adókivetéssel kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az adók módjára behajtandó köztartozások beszedése
  • Az adóalanyok nyilvántartása
  • Méltányossági kérelmek és részletfizetési kedvezmények intézése
  • Bírságok, szabálysértések adók módjára történő behajtása
  • Gondoskodik az adók módjára behajtandó köztartozások beszedéséről, szükség szerint megindítja az adóbehajtási eljárást
  • Gondoskodik az esetleges túlfizetések visszautalásáról

 

Ügyintéző
Hudák-Vajda Éva
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 17-es mellék


Általános igazgatási ügyek

  • Birtokháborítási ügyek
  • Vízgazdálkodással kapcsolatos feladatok
  • Környezet- és természetvédelmi ügyek
  • Mezőgazdasági ügyek
  • Állattartással kapcsolatos ügyek
  • Külterületi földek eladási és haszonbérleti ajánlatainak közzététele
  • Mezőőri járulék nyilvántartás
  • Katasztrófa- és polgári védelmi ügyek
  • Adó- és értékbizonyítványok készítése
  • Közérdekű munkával kapcsolatos feladatok ellátása

 

Műszaki, településfejlesztési ügyek

  • Építéshatósági ügyek intézése, szakhatósági engedélyek kiadása (út, közmű)
  • Helyi közútkezelői ügyek intézése
  • Önkormányzati beruházások felügyelete
  • Pályázatok elkészítésében részvétel
  • Műszaki és építmény nyilvántartás, statisztika összeállítása
  • Helyi építési szabályzattal és a szabályozási tervvel kapcsolatos igények koordinálása
  • Aktuális pályázatok nyomon követése, honlappal kapcsolatos feladatok
  • Polgármesteri Hivatal számítástechnikai berendezéseinek rendszerfelügyelete

 

Működési engedély és hagyatéki ügyek

  • Hagyaték és a kapcsolódó feladatok ellátása
  • Üzletek működési engedélyével kapcsolatos ügyek

 

Ügyintéző
Laczainé Fodor Zsuzsanna
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 14-es mellék


Karbantartási feladatok

  • Egyes helyiségekhez, területekhez kapcsolódó rendszeres és alkalmankénti karbantartási feladatok végrehajtása

Kubik József

 

Anyagbeszerzés, személyszállítás

  • A Polgármesteri Hivatal és intézményei anyagbeszerzésének intézése
  • Rendszeres és eseti személyszállítási feladatok ellátása

Soltész János