Helyi időjárás

Hirdetés
Hirdetés

 

Buj Község Polgármesteri Hivatala

4483 Buj, Rákóczi u. 1.

Tel: +36 (42) 205-455; +36 (42) 528-002
Fax: +36 (42) 205-389
e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
web: www.buj.hu


Polgármester

Barta Miklós Ferenc

+36 (42) 205-455 / 12
e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Jegyző

Dr. Németh Károly

+36 (42) 205-455 / 15
e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


Titkárság


Személyzeti ügyek, gazdálkodás

  • Munka- és személyügyek intézése.
  • Bér- és munkaügyi feladatok ellátása.
  • Közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek intézése.

 

Ügyintéző

Labbancz Csaba
fogalmazó

+36 (42) 205-455 / 11-es mellék
 


Igazgatás


Általános igazgatási ügyek

  • Népesség-nyilvántartás.
  • Szavazással kapcsolatos ügyek.

 

Szociális ügyek

  • Pénzbeni szociális ellátások (átmeneti segély, temetési segély) megállapítása.
  • Természetbeni szociális ellátások (köztemetés) megállapítása.
  • Szociális támogatásokhoz, közfoglalkoztatáshoz, egyéb önkormányzati feladatokhoz kapcsolódó állami támogatások igénylés.

 

Pénztár

  • Polgármesteri hivatal házipénztárának kezelése.
  • Eseti segélyek, kisebb összegű számlák helyben történő kifizetése.
  • Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése.

 

Anyakönyvi ügyek

  • Anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatok ellátása (házasságkötés, halálesettel születéssel kapcsolatos ügyintézés, névváltoztatás hazai anyakönyvezés, honosítás, házasságkötés, névadó).

 

Ügyintéző

Erdélyi Jánosné
vezető-főtanácsos

+36 (42) 205-455 / 17-es mellék
 


Szociális ügyek

  • Pénzbeni szociális ellátások (lakásfenntartási támogatás) megállapítása.
  • Természetbeni szociális ellátások (méltányossági közgyógyellátás) megállapítása.
  • Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, rendkívüli gyermekvédelmi és óvodáztatási támogatás megállapítása.
  • Aktívkorú nem foglalkoztatottak (foglalkoztatást helyettesítő támogatás, rendszeres szociális segély) juttatásainak megállapítása.
  • Szociális információ-szolgáltatás.

 

Ügyintéző

 

+36 (42) 205-455 / 13-es mellék
 


Pénzügyi és gazdálkodási ügyek

  • Polgármesteri Hivatal és a hozzá tartozó részjogkörű költségvetési szervek költségvetési tervének és összeállítása, a költségvetés végrehajtásának koordinálása, adatszolgáltatás az államkincstár felé.
  • Képviselő-testületi ülésre beszámolók készítése.
  • Pályázatok figyelése, pályázatok készítése, elnyert pályázati támogatásokkal kapcsolatos pénzügyi feladatok ellátása.

 

Könyvelés

  • Pénzgazdálkodási, könyvviteli feladatok elvégzése, a Polgármesteri Hivatal és a község részjogkörű költségvetési szervei részére pénzügyi beszámolók készítésében részvétel.
  • A kiadások és a bevételeinek analitikus nyilvántartása.
  • Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése.
  • Főkönyvi és analitikus könyvelés, bevallások, pénzforgalmi mérlegjelentések és beszámolók elkészítése.
  • Számviteli zárási feladatok.
  • Bankszámla kivonatainak összerendezése.
  • Költségvetés tervezés összeállításában részvétel.
  • Előirányzatok, szerződések, szállítói számlák, támogatások nyilvántartása, kontírozása,
  • Önkormányzat eszközeinek nyilvántartása, a leltárak, selejtezések lebonyolítása, a beszerzések, beruházások, értékesítések nyilvántartása.
  • Kimenő számlák kiállítása.
  • Számviteli zárási feladatok ellátása.
  • Analitikus nyilvántartások vezetése.
     

Ügyintéző:

 

+36 (42) 205-455 / 16-os mellék
 


Adóügyek

  • Helyi adóügyek intézése (gépjármű-, kommunális-, iparűzési adó, talajterhelési díj), adókivetéssel kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az adók módjára behajtandó köztartozások beszedése. Az adóalanyok nyilvántartása.
  • Méltányossági kérelmek és részletfizetési kedvezmények intézése,
  • Bírságok, szabálysértések adók módjára történő behajtása,
  • Gondoskodik az adók módjára behajtandó köztartozások beszedéséről, szükség szerint megindítja az adóbehajtási eljárást
  • Gondoskodik az esetleges túlfizetések visszautalásáról.

 

 

Ügyintéző:

Kovács Adrienn
előadó

+36 (42) 205-455 / 13-as mellék
 


Önkormányzati ügyek

  • Polgármester és a jegyző által kiadott napi feladatok ellátása.
  • Lakossági kérelmek, ügyek feldolgozása, levelezések, egyéb titkársági feladatok.
  • A hivatalban naponta keletkezett postaküldemények elkészítése, igény szerinti gépelés, különböző adminisztrációs munkák, egyéb a vezetők által megbízott feladatok ellátása.
  • Képviselő-testületi és bizottsági ülések előkészítése, jegyzőkönyvvezetés, képviselő-testület feladatainak és egyéb döntéseinek végrehajtása, jegyzőkönyvek és mellékleteinek Kormányhivatalhoz történő felterjesztése, rendeletek kihirdetése, a hatályos rendeletek egységes szerkezetbe foglalása.

 

Iktatás

  • Központi iktatási és irattározási feladatok ellátása.

 

Ügyintéző

Ványi Zoltán
előadó

+36 (42) 205-455 / 14-es mellék

 


Általános igazgatási ügyek

  • Birtokháborítási ügyek.
  • Vízgazdálkodással kapcsolatos feladatok.
  • Környezet- és természetvédelmi ügyek.
  • Mezőgazdasági ügyek.
  • Állattartással kapcsolatos ügyek.
  • Külterületi földek eladási és haszonbérleti ajánlatainak közzététele.
  • Mezőőri járulék nyilvántartás.
  • Katasztrófa- és polgári védelmi ügyek.
  • Adó- és értékbizonyítványok készítése.
  • Közérdekű munkával kapcsolatos feladatok ellátása.

 

Műszaki, településfejlesztési ügyek

  • Építéshatósági ügyek intézése, szakhatósági engedélyek kiadása (út, közmű).
  • Helyi közútkezelői ügyek intézése.
  • Önkormányzati beruházások felügyelete.
  • Pályázatok elkészítésében részvétel.
  • Műszaki és építmény nyilvántartás, statisztika összeállítása.
  • Helyi építési szabályzattal és a szabályozási tervvel kapcsolatos igények koordinálása.
  • Aktuális pályázatok nyomon követése, honlappal kapcsolatos feladatok.
  • Polgármesteri Hivatal számítástechnikai berendezéseinek rendszerfelügyelete.
     

Működési engedély és hagyatéki ügyek

  • Hagyaték és a kapcsolódó feladatok ellátása.
  • Üzletek működési engedélyével kapcsolatos ügyek.

 

Ügyintéző:

Munkácsi József
vezető-főtanácsos

+36 (42) 205-455 / 14-es mellék
 


Kézbesítési feladatok

  • Postahivatalnál a naponta beérkezett levelek átvétele, hivatalból napi posta kézbesítése,
  • Az ügyintézők által elkészített levelek lakossághoz történő kézbesítése,

 

 

 


Karbantartási feladatok

  • Egyes helyiségekhez, területekhez kapcsolódó rendszeres és alkalmankénti karbantartási feladatok végrehajtása.
  • Közfoglalkoztatás során a munka szervezése, a munkavégzés közvetlen irányítása.

 

Soltész János

 


Anyagbeszerzés, személyszállítás

  • A Polgármesteri Hivatal és intézményei anyagbeszerzésének intézése.
  • Rendszeres és eseti személyszállítási feladatok ellátása

 

Toma Sándor

 


Takarítási feladatok

  • Napi rendszeres és időszakonként jelentkező, helységekhez kapcsolódó takarítási feladatok elvégzése

 

Huncsik Lászlóné

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Névnap

Ma 2017. április 28., péntek, Valéria napja van. Holnap Péter napja lesz.

A honlap gépi fordítása

Pontos idő

Ki olvas minket

Oldalainkat 76 vendég böngészi

Járóbeteg szakellátó

Naptár

<-  Április 2017  ->
HK SzCs P Sz V
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ma van az év 118. napja Szökőév? - Nem! -
Hétköznap/hétvége: Hétköznap

Idő: 19 óra, 58 perc.
Internetidő: 790 (Swatch)
Időszámítás: Nyári
Horoszkóp:
Bika (április 21. - május 20.)

Horizontal SlideShow Module v1.8 by JT.