Képviselő-testületi tagok számának meghatározása
A Nemzeti Választási Iroda által közölt lakosságszám alapján megállapítom, hogy Buj község közigazgatási területént a 2019-2024-es választási ciklusra az egyéni listás választási rendszerben 6 fő települési képviselő kerül megválasztásra a település képviselő-testületébe.
A szelektív hulladékgyűjtés következő időpontja:
2019. február 15. (péntek)
Ibrány Város és Térsége Gyermekjóléti Szolgálat és Családsegítő Szolgálat
"Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdetIbrány Város és Térsége Gyermekjóléti Szolgálat és Családsegítő Szolgálat
Család -és Gyermekjóléti Központ
Szociális diagnózist felvevő esetmenedzser
munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4484 Ibrány, Szabolcs utca 50.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A szociális igazgatásról és a szociális ellátásokról szóló 1993.évi III.tv., a Gyvt. a 15/ 1998.(IV.30.)NM.rendelet vonatkozó részei illetve a szakmai protokoll és módszertani útmutató alapján szociális diagnózis felvétele az Ibrányi Járásban.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Főiskola, Általános szociális munkás, szociálpedagógus,
• gyermekjóléti és szociális területen végzett munka - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
• B kategóriás jogosítvány,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• helyismeret, pályázatírásban jártasság - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Elvárt kompetenciák:
• Kiváló szintű terhelhetőség , empátiás készség,tolerancia, problémamegoldó képesség, jó kommunikáció,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,szakmai önéletrajz, mely tartalmazza a pályázó személyes adatait és elérhetőségét. Végzettséget, képesítést igazoló okiratok másolata. 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt. Nyilatkozat arról, hogy a pályázóval szemben az 1997. évi XXXI tv. 15.§ (8) bek. meghatározott okok nem állnak fenn. Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul ahhoz, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagba betekinthessenek.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2019. március 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. február 18.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szoboszlai Ildikó nyújt, a 06-42/200-381 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Ibrány Város és Térsége Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat címére történő megküldésével (4484 Ibrány, Szabolcs utca 50. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 26/2019 , valamint a munkakör megnevezését: Szociális diagnózist felvevő esetmenedzser.
• Személyesen: Szoboszlai Ildikó, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4484 Ibrány, Szabolcs utca 50. .
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatot egy 3 tagú bizottság bírálja el. A pályázati eredményről minden pályázó értesítést kap.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. február 28.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• Ibrány Város Honlapja, Ibrányi Járás településeinek honlapjai - 2019. január 17.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Próbaidő 3 hónap. Kérjük, a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 26/2019. valamint a munkakör megnevezését:"Szociális diagnózist felvevő esetmenedzser"
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja:
A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a munkáltató által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.
Hasznos információk, hogy a vízmérők átvészeljék
a fagyokat és a hideg téli napokat!
A Nyírségvíz Zrt tájékoztatója itt olvasható.
Aktualizát tájékoztató
a települési önkormányzat Jegyzőjének engedélyezési hatáskörébe tartozó kutak eljárásjogi szabályairól
A részletes tájékoztató itt olvasható
Sertéstartók figyelmébe!
Megfigyelési zárlat elrendelése
Az alábbi mellékletben tájékozódhat az afrikai sertéspestis betegség miatt fertőzött terület kijelöléséről és egyéb intézkedések elrendeléséről!
Hulladékszállítási díjfizetés változások!
Tisztelt lakosság!
Az állami hulladékgazdálkodási közfeladatot ellátó NHKV Zrt. közszolgáltatási területünkön első alkalommal bocsátotta ki a közszolgáltatási díjakról szóló számláját az országos számlázási rendszeren keresztül. A részleteket itt találhatja.
Sertéstartók figyelmébe!
Felhívom a sertéstartó gazdák figyelmét, hogy a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében is vaddisznóban bejelentett afrikai sertéspestis megbetegedések miatt településükön fokozott figyelmet kell fordítani a sertésállományok védelmére.
A védekezésben elsődleges a vírus bekerülésének megakadályozása, melyhez az alábbi intézkedések szükségesek a sertéstartók részéről:
- Az állatokat, amennyire lehetséges, zártan kell tartani, úgy hogy a sertések véletlenül se tudjanak vaddisznóval érintkezni.
- Sertések gondozását végző személynek a sertésállománnyal kapcsolatos munkák előtt kézmosást követően át kell öltözni egy olyan öltözékbe és lábbelibe, amelyet csak a sertésólban és környékén használ. A sertésólba történő belépés előtt célszerű lábbelit és kezet fertőtleníteni.
- A sertések etetéséhez, a sertésól takarításhoz szükséges eszközöket máshol, más munkákra nem szabad használni.
- Idegeneket, vagy sertéstartó ismerősöket a sertések közelébe nem szabad engedni.
- Sertéshús tartalmú élelmiszerek (pl. kolbász, szalámi), fagyasztott húsokból származó mosólé, egyéb élelmiszerhulladék még véletlenül se kerüljön a sertések takarmányába.
- A vaddisznók fertőződése miatt szántóföldről, kaszálóról, legelőről frissen betakarított takarmányt, illetve alomanyagot ne használjanak házi sertéseik ellátására. A szénát és gabonát a beszállítástól számítva 30 napig, a szalmát 90 napig kell tárolni felhasználás előtt. Gyakorlatilag a zöld takarmány etetése tilos!
- Élő állatot csak sertés szállítólevéllel és érvényes állatorvosi bizonyítvánnyal ellátva szabad vásárolni! A vásárolt sertéseket az állomány többi egyedétől el kell különíteni.
Ha sertése megbetegszik, azonnal értesítse az állatorvosát.
Ha egy vagy több sertés hirtelen, minden látható tünet nélkül elhullik, ha egy vagy több állat bágyadt, nem eszik, lázas, gyenge, bizonytalanul mozog, ha a bőrön vérzések figyelhetők meg, a bőr vöröses lilásan elszíneződik, véres hányást, hasmenést látnak, minden esetben gondolni kell az afrikai sertéspestis lehetőségére.
Amennyiben az állattartó tőle telhetően közreműködött, a betegséget időben bejelentette, az elvárható járványvédelmi zártságot megteremtette, állami kártalanítás mellett történnek az esetleges járványvédelmi intézkedések.
Dr. Tamás Péter sk.
megyei főállatorvos
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei
Kormányhivatal
Felszólítás
Ebtartók figyelmébe
Községünk nyugalma érdekében nyomatékosan kérem az ebtartók közreműködését és jogkövető magatartását a fentiek betartásában!
Barta Miklós Ferenc
polgármester
Önkormányzati Hivatali Portál
Önkormányzati Hivatali Portál elérhetősége:
https://ohp.asp.lgov.hu
Az Önkormányzati Hivatali Portál az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne. A Portál az Önkormányzati ASP rendszert használó helyi önkormányzatok természetes személy és jogi személy ügyfelei számára lehetőséget biztosít az önkormányzat által kialakított ügyintézési szolgáltatások igénybe vételére, melyet a Buji Polgármesteri Hivatal 2018. június 1. napjától biztosít ügyfelei számára.
Az Önkormányzati Hivatali Portálon történő ügyintézéshez a Központi Azonosítási Ügynökön (Ügyfélkapun) keresztüli azonosítás szükséges.
További tájékoztató az alábbi oldalon tekinthető meg:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/tajekoztato
Az elektronikus ügyintézéshez szükséges Önkormányzati Hivatali Portál felhasználói útmutatója itt olvasható.
Dr. Németh Károly
jegyző
A Buj Község Önkormányzata, mint ajánlatkérő a „TOP-1.1.3-15-SB1-2016-00034 azonosítószámú, „Raktárépület kialakítása Buj községben" című projekttel kapcsolatos építési kivitelezési feladatok ellátása" tárgyú közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódó dokumentumokat az alábbiakban teszi közzé:
Közbeszerzédi dokumentumok A Buj Község Önkormányzata, mint ajánlatkérő a „TOP-3.2.1-15-SB1-2016-00053 azonosítószámú, „Buji községháza energetikai felújítása" című projekttel kapcsolatos építési kivitelezési feladatok ellátása" tárgyú közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódó dokumentumokat az alábbiakban teszi közzé:
Közbeszerzési dokumentumok
Buj Község Településképi Arculati Kézikönyve Buj Sportbarátok Egyesülete 2017. évi TAO támogatás közzététele
107/2011. (VI. 30.) Korm. rendelet 4. § (11) A támogatás igénybevételére jogosult szervezet honlapján köteles közzétenni a jóváhagyást végző szervezet által jóváhagyott sportfejlesztési programját, valamint annak költségtervét, illetve a támogatás (7) bekezdésben meghatározott összegét. |